poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Neymar da Silva Santos Junior


Witajcie,
Dziś otrzymałem aż 2 listy zza granicy. 
Bardzo mnie to cieszy. 
Dziś opiszę autograf od Neymara. Chyba tej postaci przedstawiać nie trzeba. Bardzo go lubię i uważam, że może się równać z takimi legendami jak Messi, Ronaldo czy Maradona ! Z całą pewnością jest to jeden z najcenniejszych autografów w mojej kolekcji. Jestem z niego bardzo zadowolony :-). Z tym autografem wiąże sie bardzo zabawna( albo i nie ) historia. Otóż w liście napisałem ze mam na imię Adam. Jednak na zdjęciach jest imię Adan. No nic grunt ze ona jest ponieważ jeszcze nie widziałem autografu od Neymara z dedykacją. Wysłałem :31.03.14- 3 zdjecia, IRC, SAE,LOR. 
Dzis otrzymałem: 3 podpisane zdjecia (ostatnie idzie na wymianę).  Pisałem na adres prywatny, wiec proszę o niego nie pytać chyba ze masz jakiś adres na wymianę. 


10 komentarzy: