wtorek, 15 kwietnia 2014

Ireneusz Czop

Witajcie,
Nowy tydzień i nowe zdobycze. Należałoby powiedzieć zdobycz, gdyż wczoraj otrzymałem swój pierwszy RTS- nie będę mówił od kogo aby nie pobudzać apetytów, ale czy widzieliście ze list priorytet wysłany 13.03 dociera do Stanów dopiero 31.03. No, ale nic. Dziś za to otrzymałem kolejny list( już z autografem:D), mianowicie od Pana Ireneusza Czopa. Wysłałem 18.03- SASE, LOR, 3 zdjecia, na adres Teatru im. Stefana Jaracza w Łodzi. Otrzymałem dziś moje 3 podpisane zdjecia ( ostatnie zdjęcie idzie na wymianę). Bardzo lubię p. Ireneusza ( zwłaszcza w najnowszym filmie 'Kochanie, Chyba cię zabiłem ') więc jest to naprawdę cenna zdobycz. 
Zapraszam też na mojego Facebooka, gdzie możliwe, że zdobycze bedą ukazywać się wcześniej  niż na blogu



5 komentarzy: