piątek, 11 kwietnia 2014

Krzysztof Ziemiec


Hejka,
Ten tydzień był dla mnie dość obfity w autografy, co bardzo mnie cieszy. Dziś opiszę autograf, który otrzymałem 2 dni temu, a jest on od wspaniałego człowieka jakim jest Pan Krzysztof Ziemiec. Bardzo Pana Krzysztofa podziwiam i mogę powiedzieć, że jest on jednym z najbardziej wymarzonych. 
18 marca wysłałem 2 zdjecia oraz kopertę ze znaczkiem na adres 'Wiadomości '
Adres: 
Sz.P
Krzysztof Ziemiec
'Wiadomości'
Telewizja Polska S.A.
ul. Jana Pawła Woronicza 17
00-999 Warszawa

Pan Krzysztof był tak miły i podpisał moje wszystkie zdjecia( z przodu i z tyłu) oraz mój list



PS jeden autograf idzie na wymianę, choć od razu uprzedam- łatwo nie będzie i proszę nie przysyłać propozycji wymiany za piłkarzy ligi hinduskiej:-) ( pewna osoba wie o czym mowię )

3 komentarze: