czwartek, 17 kwietnia 2014

Andrzej Grabowski

Witajcie
Ten tydzień jest dla mnie bardzo łaskawy. Codziennie w skrzynce czeka na mnie jakiś list. Oby następne takie były :-)
Dziś otrzymałem autograf od wspaniałego polskiego aktora jakim jest Andrzej Grabowski. Bardzo się cieszę z tego autografu, gdyż na Pana Andrzeja nie patrzę tylko przez 'pryzmat Ferdka', gdyż jest to wspaniały aktor teatralny a także artysta kabaretowy. Na dole jest mój ulubiony skecz 
Wysłałem 25.03.14- 2 zdjęcia, LOR, SASE
Otrzymałem 17.04.14- podpisane zdjecia z dedykacją( ostatnie idzie na wymianę )
Adres : Teatr 6. Piętro 


7 komentarzy:

  1. gratulacje , ja pisałem na teatr w Krakowkie i dalej czekam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ! Pan Andrzej to świetny aktor :)
    Dodałem do ulubionych. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Fakt, ten monolog jest niezły, chociaż mnie bardziej podobał się ten o wizycie na Mazurach z jednej z Mazurskich Nocy Kabaretowych (chyba ubiegłorocznej). :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. A na jaki adres pisałeś ? Jeśli na 6. Piętro, to z pewnością niedługo otrzymasz list

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny aktor, mialem okazje spotkac go osobiscie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super autograf :)
    http://autografy-patrycji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń