wtorek, 22 kwietnia 2014

Felix Baumgartner

Witajcie,
Jak Wam minęły Święta ? 
Dziś otrzymałem autograf od słynnego basejumpera- Felixa Baumgartnera. Kto oglądał jego skok na YouTubie ? Ja , zapartym tchem ! Jak skubaniutki nie bał się skoczyć ? Przecież zmagał się miedzy innymi z lękiem wysokości i klaustrofobią ( wszystko jest pokazane w filmie o przygotowaniach). Naprawdę jest to wielki człowiek i na pewno jeszcze nieraz o nim usłyszymy. Bardzo się cieszę, że posiadam jego autograf w mojej skromnej kolekcji, gdyż to jest zaszczyt- dzieci bedą się o nim uczyć ! Człowiek legenda! Dobra, przejdźmy do konkretów. Wysłałem 18 marca SAE, LOR, IRC 4 zdjęcia. Otrzymałem dziś 4 podpisane zdjęcia ( ostatnie idzie na wymianę)
Adres:
Felix Baumgartner
Bahnhofstrasse
CH- 9320 Arbon
Switzerland





4 komentarze:

  1. Gratuluję :) oj też oglądałem z zaciekawieniem jego wyczyn. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny autograf gratuluję :)
    http://autografy-patrycji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje, ja od dluzszego czasu sie zbieram by do niego napisac :)

    OdpowiedzUsuń