środa, 16 kwietnia 2014

Marian Opania

Witajcie ,
Bardzo mnie to cieszy, że odwiedzacie mojego bloga- Oby tak dalej :-). Dziś otrzymałem kolejny autograf. Jest on od wspaniałego aktora jakim jest Pan Marian Opania. Jestem BARDZIEJ niż super zadowolony, ponieważ dla mnie Pan Marian jest jednym z najlepszych polskich aktorów. No może nie, coo ?!
Jego role w 'Czterech Pancernych ' i 'Stawce...' są wspaniałe. Jest to także utalentowany aktor teatralny i filmowy. Jak znajdę chwilę czasu z pewnością wybiorę się na spektakl z Panem Opanią
Wysłałem 12.03.14 -SASE,LOR,2 zdjecia 
Otrzymałem 16.04.14- 2 podpisane zdjecia z dedykacją oraz miły list ( nie pokażę :-)
Adres : TEATR ATENEUM
Do kolejnej notki i wypchanych skrzynek !

4 komentarze:

  1. Gratulacje ! świetny podpis od świetnego aktora :) , zapraszam do mnie wwwautografypatrycji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny podpis.
    Gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam od Pana Mariana :)
    http://autografy-patrycji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń