środa, 21 maja 2014

Łukasz Piszczek

Witam Was w kolejnej notce !
Dziś nareszcie coś ruszyło. Otrzymałem dziś aż 3 listy, w tym niestety jeden RTS. Uwaga: Nie wysyłajcie próśb do Daniela Radcliffe'a na Broadway ! Troszkę mi zepsuło to humor,  ale 2 inne listy naprawiły to.
Dziś chciałbym opisać autograf od Łukasza Piszczka. Bardzo się cieszę, że otrzymałem ten podpis. Trudno było go zdobyć, ponieważ Pan Lukasz nie odpisuje z adresu Borussi Dortmund. Trudno było, ale udało się ! Jednak nie warto sie poddawać, bo nigdy nie wiemy co się zdarzy. Prośbę wysłałem do pewnej osoby, mozna powiedzieć, że na adres prywatny. LOR, SAE, IRC i dwa zdjecia wysłałem około 15 kwietnia. Odpowiedź otrzymałem dziś, w tym 4 zdjecia ( dwa moje- dwa ostatnie idą na wymianę). 
Uwaga: proszę zaglądać do działu wymiana, który jest aktualizowany )
Dziękuję za każdy komentarz 


4 komentarze: