piątek, 16 maja 2014

Kamil Durczok

Witajcie,
Przez cały zeszły tydzień były pustki, jednak dziś nademną los się zlitował. Otrzymałem autograf od polskiego dziennikarza, prezentera telewizyjnego- Pana Kamila Durczoka. Jest to podpis dla mnie bardzo cenny i bardzo się cieszę z tego autografu. Niestety nie pamietam kiedy wysyłałem, ale był to stały pakiet , czyli 2 zdjecia, LOR, SASE na adres TVN-u. Jako odpowiedź otrzymałem 2 podpisane zdjecia( drugie idzie na wymianę). No to by było na tyle z notki o autografie. Chciałbym teraz poruszyć temat kultury, a raczej jej braku. Czy to tylko ja mam takiego pecha, czy Wy- inni kolekcjonerzy też otrzymujecie maila od podobnych delikwentów ? Otóż nie będe wymieniał imion czy loginów tych osób bo pisałbym do jutra. Ale no czy naprawdę napisać grzecznego maila jest takie trudne ? Okey- rozumiem nie każdy jest orłem z polona, ale ma wstydziłbym się wysłać takiego maila jakiego otrzymałem - dokładnie cytuję: 'Siema, Dasz adres do Neymara, tylko ja nie mam innego prywatnego, więc chce za darmo xD'. No sory, ale ja już miałem napisać tej osobie ze za darmo, to można tylko po r..u dostać, ale się powstrzymałem. Ja prywatnych adresów szukam bardzo długo i cierpliwie i nie przywykłem dzielić się efektami ciężkiej pracy za nic.  Drugi przypadek- już nie o adres. 'Cześć,  Jestem zainteresowana wymianą. Za Lecha Wałęsę oferuję Ci autograf Rowana Atkinsona. W pierwszej chwili to się ucieszyłem, bo zapewniano mnie, że jest on oryginalny, ale potem okazało się , że to PP!!! Mało brakowało, a wymieniłbym oryginalny autograf prezydenta za nadruk. No cóż, są takie osoby i nic na to nie poradzimy, ale piszę tę notkę z nadzieją, że pewne osoby przemyślą.  Dobra, koniec tego nudzenia, teraz to na co czekacie najbardziej. 

6 komentarzy: