środa, 7 maja 2014

Prof. Jerzy Bralczyk

Witajcie,
Dziś będzie krótko i na temat. Opiszę dziś autograf z tego wczorajszego awiza. Jest on od wspaniałego polskiego językoznawcy - prof. Jerzego Bralczyka. Bardzo się cieszę, z tego autografu, gdyż bardzo lubię słuchać rozważań Pana Jerzego nad naszym językiem polskim. 23 marca wysłałem list na prywatny adres, którego na podam: 2 zdjecia , LOR, SASE. Dzis, a w zasadzie wczoraj otrzymałem 2 podpisane zdjecia co ciekawe listem poleconym. To tyle na dziś- do następnej notki i wypchanych skrzynek :-)

3 komentarze:

  1. On jest fantastyczny! Kiedy jeszcze studiowałam na polonie miałam okazję być na konferencji z jego udziałem. Jest po prostu wspaniały, gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo widze kolejny sukces na blogach od tego Pana :) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń