piątek, 30 maja 2014

Jerzy Kryszak

Witam Was ponownie w kolejnej notce !
Chciałbym dziś opisać autograf, który otrzymałem dziś z wymiany z pewnym kolekcjonerem. Podpis jest od wspaniałego kabareciarza- Jerzego Kryszaka ! Bardzo sie cieszę z tego podpisu, ponieważ uwielbiam występy Pana Jerzego. Jeśli chodzi o autograf to byłoby na tyle, jednak chciałbym poruszyć temat naszej 'Poczty' Polskiej. Czy to normalne, żeby list priorytetowy szedł dwa tygodnie !!??!? No jak widać w moim przypadku- tak, jest to możliwe. Wymieniałem się za autograf - z pewną kolekcjonerką. Moj list do niej doszedł. Jednak przesyłka do mnie nie dotarła. A została wysłana listem priorytetowym 19 maja !!! I weź tu człowieku rób z siebie debila. Przecież ta osoba mogła pomyśleć, że przetrzymuję autograf, żeby było, że nie dotarł. Najszczęście trafiłem na taką osobę, która to rozumie i wyślę mi kolejny autograf- juz listem poleconym. Dlatego apeluję, żebyście autografy na wymianę wysyłali poleconymi. Wiem, że to trochę drożej, ale chciałbym żebyście uniknęli takich sytuacji jak ja. 
A teraz na wyciszenie to na co czekacie najbardziej ( chyba :-)


Do następnej notki ! Cześć ! 

7 komentarzy: