poniedziałek, 29 grudnia 2014

Richard Armitage !

Witam Was gorąco w kolejnym poście !
Na początku chciałbym powiedzieć, że niestety nic nie przychodzi. Jednak nie dziwi mnie to, gdyż nie mam czasu wysłać żadnych listów. Jednak obiecuję, że się poprawię i postaram coś wysłać w przyszłym roku. Dziś chciałbym przedstawić wymarzony podpis, który otrzymałem kilka dni temu. 
Kto był na 'Hobbicie' ? Przyznawać się. Byłem, obejrzałem i ... No właśnie pozostaje taki niesmak. Nie wiem jak Wam, ale film momentami bardzo się dłużył. Choć nie ma co ukrywać- film był niesamowity, a piękne krajobrazy Nowej Zelandii i technologia 3D tylko wspomagały ten efekt.  Ale przecież nie jesteście tutaj aby czytać moje wypociny parodiujące recenzję. Chciałbym opisać podpis od wspaniałego aktora, który grał Thorina - Richarda Armitage. Jestem bardzo zadowolony z otrzymania tego podpisu. Wysłałem prośbę do teatru w którym Richard grał  w czerwcu. Nic nie przychodziło i straciłem nadzieję i nawet zapomniałem o tym że wysłałem tam coś. Jednak opłaciło się czekać na taki fajny prezent gwiazdkowy. Ostatnie dwa zdjecia idą na wymianę. Obserwujcie mojego bloga, gdyż niedługo powinna pojawić się nowa notka dotycząca dziś otrzymanego autografu




7 komentarzy:

  1. Mega gratki :d Ja niedługo wysyłam listy do Christophera Lee, Iana Holma i McKellena :D Też z rodziny "Hobbita" :D

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje :)

    Zapraszam do mnie http://pomocdlakuby-autografy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :) Ja ostatnio dostałam odpowiedź od Iana McKellena i Aidana Turnera
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń