wtorek, 10 czerwca 2014

Ewa Wencel

Witam w kolejnym poście !
Nareszcie nadszedł ten dzień- otrzymałem autograf z wymiany z Agą !
Hitstorię tej transakcji poznaliście w poprzednich postach. Chciałbym z tego miejsca podziękować Agnieszce i zaprosić na jej bloga. Jeszcze raz ogromne dzięki ! Autograf jest od wspaniałej aktorki jaką jest Pani Ewa Wencel. Miałem już okazję spotkać Panią Ewę osobiście- ale ja- jak to ja. Nie miałem żadnego notatnika ! Miejsce miało spotkanie w Ikei ( Janki) kilka miesięcy temu. Pani Ewa przyszła na zakupy wraz z młodym mężczyzną- chyba jej synem. Na początku 'dzwoniło, ale nie wiedziałem w którym kościele'. Dopiero po tym jak mama mi powiedziała, że przecież' to ta aktorka z Czasu Honoru' rozkminiłem o co chodzi. Najgorsze było to, że w kolejce stałem za Panią Ewą jednak mógłbym autograf wziąć albo na pudle od lampy lub na tych rolkach do kurzu. Udało mi się jednak zdobyć autograf co bardzo cieszy. 


6 komentarzy:

  1. Ewa Wencel jest genialna! Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna aktorka!
    Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam się z Przemkiem- świetna ! :)
    http://autografy-patrycji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. cieszę się, że w końcu dotarł autograf, bo już byłam przerażona - czasem tak bywa, że coś ginie na poczcie

    OdpowiedzUsuń