poniedziałek, 31 marca 2014

Pustki, pustki, pustki- ale jest nadzieja

Witajcie, chciałbym się już podzielić z Wami moimi najnowszymi zdobyczami, jednak jest to niemożliwe, ponieważ nic nie przychodzi :-(. Jednak mam dobrą wiadomość, ponieważ konsultowałem się z wieloma kolekcjonerami czy to polskimi czy zagranicznymi, i zgadzają się ze mną, że w tym tygodniu powinienem otrzymać autograf od bardzo znanego aktora a także innych, bo uwierzcie mi- wysłałem naprawdę duużo listów. Miejmy nadzieję, że te przepowiednie się spełnią. Do zobaczenia w kolejnej notce, oby już w tym tygodniu:)

2 komentarze:

  1. też miałam pustki niestety , ale nie przejmuj się jak nadejdzie fala to będziesz miał codziennie po kilka :) Zapraszam do mnie
    http://autografy-patrycji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. dokładnie - przyjdą lepsze czasy i wtedy skrzynka będzie pełna :) cierpliwości

    OdpowiedzUsuń