środa, 14 sierpnia 2013

Steve Martin - powrót i Mega Sukces



Witam po bardzo długiej przerwie. Ostatnio widzieliśmy się chyba w kwietniu. Było to związane z dwoma powodami. Po pierwsze nic nie przechodziło, a po drugie pracowałem nad pewnym projektem którego szczegóły ujawnię już niedługo.
A w dniu dzisiejszym otrzymałem super autograf.
Jest on od wspaniałego aktora komediowego, Steve'a Martina.
Bardzo lubię Steve'a i tymbardziej cenię sobie ten autograf. Uważam, że jest oryginalny.
Adres
Steve Martin
L.A. Films Inc.
P.O. Box 929
Beverly Hills, CA 90213
USA

Ja dodałem zdjęcie na którym jest autograf a także kupon IRC




5 komentarzy:

  1. gratulacje
    http://kolekcja-podpisow.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Świetny autograf od wspaniałego autora :)

    dodaję i zapraszam do mnie autografy-joanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje ciesze sie o nas nie zapomniałeś ;D dodasz mnie do listy blogów ? http://autografycatharine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje ;) Zapraszam na :) autografystokrotki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń