środa, 6 marca 2013

Jay Leno i Piotr Żyła

Witajcie, wczoraj otrzymałem dwa wspaniałe autografy. Najpierw opiszę zdobycz zza granicy. Jest ona od wspaniałego człowieka, jakim jest Jay Leno. Autograf otrzymałem po napisaniu maila. Adres jest trudny do znalezienia, ale jeśli ktoś będzie bardzo chciał to podam. Uważam ten autograf za taką "perełkę"







Drugi autogaf otrzymałem od naszego skoczka narciarskiego, zdobywcy brązowego medalu na Mistrzostwach Świata, od wspanialego showmana.

Jest on od Pana Piotrka Żyły. Autograf otrzymałem po wysłaniu prośby na adres pensjonatu rodziny Żyłów.
Adres :
Sz.P Piort Żyła
Pensjonat "Źródełko"
ul. Źródlana 24
43-450 Ustroń

3 komentarze:

  1. Gratulacje autografów.

    U mnie graf od Uli Dębskiej. Zapraszam.
    http://autografy-kasjannny94.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję,wspaniałe podpisy.

    www.autografymagoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń