poniedziałek, 17 września 2012

Daniel Craig, Marcin Gortat

Witajcie, Opisze teraz autografy które dziś wyjąłem ze skrzynki. Otóż otrzymałem autograf od Daniela Craiga. Wysłałem zdjęcia, jednak otrzymałem moje fotografie nie podpisane tylko plakat z autografem Pana Craiga . I o to kolejne pytanie: Czy moglibyście napisać w komentarzach czy to oryginał czy nie?. Pytam bo nie wiem. Niby kreski po markerze są ale po prosty nie wiem
Adres:
Daniel Craig
Indenpendent Talent Group Ltd.
Oxford House
76 Oxford Street
London W1D 1BS
UK



                             Drugi autograf otrzymałem od Pana Marcina Gortata. Czekałem około dwóch tygodni.Adres jest na stronie Pana Marcina


4 komentarze:

  1. Niestety obawiam się, że nie jest to oryginalny podpis...
    Zobacz, identyczny podpis na identycznym zdjęciu: http://www.fanmail.biz/mboard/viewtopic.php?t=261165 :/
    Niemniej bardzo gratuluję, także podpisu Marcina Gortata. :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    mj-kolekcjonuje

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje :)
    też zamierzam napisać do Marcina ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy adres do Pana Craiga jest nadal aktualny?
    I czy mogę zapytać, ile czekałeś na odpowiedź?

    OdpowiedzUsuń