poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Marcin Możdżonek, Stanisław Mikulski


Witajcie,
Nareszcie coś przyszło i to co
Podpisy od Panów Marcina Możdzonka i Stanisława Mikulskiego
Co do autografu Pana Marcina pisalem gdzieś w lutym, i dopiero teraz przyszło.
Ale to pewnie przez przygotowania do olimpiady
Oto adres
                                                                                    Sz.P
Marcin Możdżonek 
Klub Piłki Siatkowej Skra Bełchatów S.A
ul. Dąbrowskiego 11
97-400 Bełchatów
POLAND







Co do drugiego autografu, zdobyłem go dzięki Kindze, która była na spotkaniu z Panem Stanisławem  i zdobyła dla mnie autograf za co jestem jej bardzo wdzięczny 





5 komentarzy:

  1. Serdecznie gratuluję! :) Miałem to szczęście, że miałem okazję również zobaczyć Pana Stanisława na żywo i dodatkowo wziąć od niego autograf. :)

    www.autografy-michal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję!
    Mam zamiar napisać do Marcina :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do Marcina, adres już jest nieaktualny, bo Marcin już nie gra w Skrze, przeszedł do Zaksy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A wiecie może gdzie można zdobyć autograf p. Mikulskiego??

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję autografów! To jednak Skra przekazuje pocztę!
    Bardzo miła wiadomość! Co prawda Marcin już tam nie gra, ale są inni! Zresztą autograf Marcina już mam i to formatu A4 ;P

    Tak w ogóle gratuluję Ci wszystkich autografów.
    Dodaję Twojego bloga do ulubionych! :)
    Pozdrawiam - Asia

    OdpowiedzUsuń